Пошук

Впроваджуємо нову рубрику «Актуальні питання земельноі? реформи»

Дата: 24.06.2021 10:52
Кількість переглядів: 357

Фото без опису

Впроваджуємо нову рубрику «Актуальні питання земельноі? реформи»

 

Будемо надавати наи?поширеніші питання-відповіді, що стосуються землі.

Які документи на землю повинні в мене бути, щоб я міг продати земельну ділянку?

 

1.Для укладення договору купівлі-продажу земельноі? ділянки у Вас обов'язково повинні бути:

??Паспорти та реєстраціи?ні номери обліковоі? картки платника податків (ідентифікаціи?нии? номер).

??Звіт про експертну грошову оцінку земельноі? ділянки.

??Документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку, а саме — свідоцтво про право власності на земельну ділянку, АБО Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме маи?но, АБО Державнии? акт.

??Витяг з Державного земельного кадастру.

2. Також Ви повинні перевірити, чи зазначено на Вашому документі, шо підтверджує право власності на земельну ділянку, і?і? кадастровии? номер. И?ого наявність є обов'язковою умовою для укладення договору купівлі- продажу.

3. Якщо кадастровии? номер відсутніи?, Вам необхідно присвоі?ти и?ого.

4. Для присвоєння кадастрового номера необхідно звернутися до землевпорядноі? організаціі?, яка має в штаті не менше двох інженерів землевпорядників (це може бути державна і недержавна організація-на вибір), для проведення робіт з формування обмінного фаи?лу. Обміннии? фаи?л формується на підставі технічноі? документаціі? з землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельноі? ділянки в натурі (на місцевості).

Землевпорядна організація передає до відділу Держгеокадастру заяву власника земельноі? ділянки про присвоєння кадастрового номера. До заяви додаються технічна документація із землеустрою та в електронному вигляді обміннии? фаи?л (XML).

Як результат, Ви отримуєте витяг із державного земельного кадастру із зазначенням кадастрового номеру земельноі? ділянки.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт