Впроваджуємо нову рубрику «Актуальні питання земельноі? реформи»
Впроваджуємо нову рубрику «Актуальні питання земельноі? реформи»
Будемо надавати наи?поширеніші питання-відповіді, що стосуються землі.
Які документи на землю повинні в мене бути, щоб я міг продати земельну ділянку?
1.Для укладення договору купівлі-продажу земельноі? ділянки у Вас обов'язково повинні бути:
Паспорти та реєстраціи?ні номери обліковоі? картки платника податків (ідентифікаціи?нии? номер).
Звіт про експертну грошову оцінку земельноі? ділянки.
Документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку, а саме — свідоцтво про право власності на земельну ділянку, АБО Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме маи?но, АБО Державнии? акт.
Витяг з Державного земельного кадастру.
2. Також Ви повинні перевірити, чи зазначено на Вашому документі, шо підтверджує право власності на земельну ділянку, і?і? кадастровии? номер. И?ого наявність є обов'язковою умовою для укладення договору купівлі- продажу.
3. Якщо кадастровии? номер відсутніи?, Вам необхідно присвоі?ти и?ого.
4. Для присвоєння кадастрового номера необхідно звернутися до землевпорядноі? організаціі?, яка має в штаті не менше двох інженерів землевпорядників (це може бути державна і недержавна організація-на вибір), для проведення робіт з формування обмінного фаи?лу. Обміннии? фаи?л формується на підставі технічноі? документаціі? з землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельноі? ділянки в натурі (на місцевості).
Землевпорядна організація передає до відділу Держгеокадастру заяву власника земельноі? ділянки про присвоєння кадастрового номера. До заяви додаються технічна документація із землеустрою та в електронному вигляді обміннии? фаи?л (XML).
Як результат, Ви отримуєте витяг із державного земельного кадастру із зазначенням кадастрового номеру земельноі? ділянки.