ПОРЯДОК відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію Рокитнівською селищною радою
|
УКРАЇНА
РОКИТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
24 лютого 2023 року № 46
Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, та порядку відшкодування цих витрат
З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» зі змінами від 15 січня 2020 року, керуючись статтями 40 та 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Рокитнівської селищної ради
ВИРІШИВ:
1. ЗАТВЕРДИТИ:
1.1. Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, згідно з додатком 1.
1.2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, згідно з додатком 2.
1.3. Зразок рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, згідно з додатком 3.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Антоніну ГОРДІЙЧУК.
Селищний голова Григорій ТАРГОНСЬКИЙ
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету Рокитнівської селищної ради
24 лютого 2023 №46
РОЗМІР
фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за
запитами на інформацію
N з/п |
Послуга, що надається |
Вартість виготовлення однієї сторінки |
1 |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) |
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
2 |
Копіювання або друк копій документів формату А3 (у тому числі двосторонній друк) |
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
3 |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах разом з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк) |
0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
4 |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
Примітка. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.
Заступник селищного голови з питань
діяльності виконавчих органів Антоніна ГОРДІЙЧУК
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету Рокитнівської селищної ради
24 лютого 2022 № 46
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитами на інформацію
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачем інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Рокитнівською селищною радою, її виконавчими органами (далі – Розпорядник інформації) за запитом на інформацію.
2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі - Порядок), застосовується у випадку, коли Рокитнівська селищна рада, її виконавчі органи є належними розпорядниками інформації.
3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
- особі у разі надання інформації про неї;
- якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
- щодо інформації, яка становить суспільний інтерес.
4. Відшкодування запитувачами інформації витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі необхідності виготовлення більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Рокитнівська селищна рада, її виконавчі органи.
5. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається Розпорядником інформації з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати на дату направлення запитувачу інформації повідомлення про розмір вартості витрат.
6. До розміру відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк (виготовлення) документів, що надаються за запитами на інформацію, також ураховуються витрати, пов'язані зі скануванням або іншою комп'ютерною обробкою цих документів.
7. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюються у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.
8. У випадках, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, відповідальна особа, не пізніше п'яти робочих днів, а у випадку продовження строку розгляду запиту, не пізніше 20 робочих днів, з дня надходження до Розпорядника інформації запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат.
9. Запитувані документи надаються протягом трьох робочих днів після підтвердження факту оплати.
10. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунку.
Заступник селищного голови з питань
діяльності виконавчих органів Антоніна ГОРДІЙЧУК
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету Рокитнівської селищної ради
24 лютого 2022 № 46
ЗРАЗОК
рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк
документів, що надаються за запитами на інформацію
Надавач послуг: |
Рокитнівська селищна рада |
Реєстраційний рахунок: |
_______________________ |
МФО банку: |
_______________________ |
Код ЄДРПОУ: |
_______________________ |
Платник: |
_______________________ |
РАХУНОК №______
від «____» _______________ 20____ року
Найменування |
Вартість виготовлення 1 стор. (без ПДВ), грн. |
Кількістьсторінок, од. |
Ціна (без ПДВ). грн. |
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються запитом на інформацію |
|
|
|
Всього до сплати
__________________________________________________________________
(сума прописом)
Виконавець ________________________ _______________________________
(підпис) (посада)
Головний бухгалтер _____________________ _______________________________
(підпис) (П.І.Б.)
Заступник селищного голови з питань
діяльності виконавчих органів Антоніна ГОРДІЙЧУК