Пошук

Продовжується робота проекту Бізнес-Акселератору на базі Новоукраїнської громади за темою: «Адаптивні стратегії бізнесу в умовах військового стану»

Дата: 18.09.2023 09:30
Кількість переглядів: 272

Фото без опису

За підтримки програми EU4Business Всеукраїнська Асоціація ОТГ та Новоукраїнська міська територіальна громада  продовжує реалізацію проекту Бізнес-Акселератору на базі Новоукраїнської громади за темою: «Адаптивні стратегії бізнесу в умовах військового стану».

В рамках реалізації проєкту триває індивідуальна робота над проєктами для підприємців, який складається з серії 10-ти семінарів. Програма мінікурсу та бізнес-акселератора підготовлена спеціально для малого і середнього бізнесу, з метою адаптації своєї підприємницької діяльності до умов війни, криз та інших мінливих умов.

«Ми націлені на те, щоб всі учасники отримали не лише методичну підтримку, а й грантове фінансування від донорів на свої бізнеси», – зазначає керівниця проекту Тетяна Нехайчук

Початок роботи над проєктом і стратегією стартував 18 серпня, та триватиме до 08 вересня 2023 року.

Матеріали семінару 1
Як працювати підприємцю в умовах невизначеності.
Основні бізнес-тренди під час війни та в післявоєнний період 

  1. Що таке невизначеність. Види невизначеності:

– надзвичайна невизначеність;
– породжена невизначеність;
– політична невизначеність;
– фінансова невизначеність.

  1. На чому базувати стратегію підприємства під час невизначеності
  2. Як допомогти бізнесу під час невизначеності
  3. Планування бізнесу під час невизначеності. Головні аспекти бізнес-планування
  4. Ризики та способи їх мінімізації. Найстрашніше слово в бізнесі «ОДИН».
  5. Сценарне планування
  6. Напрямки розвитку, які вже зараз стають перспективним для розвитку бізнесу або стартапу. Тренди в бізнесі

► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням

Матеріали семінару 2
Стратегія підприємства, місія, візія. Соціальний вплив

  1. Що таке бізнес-стратегія? Чи всі підприємці мають стратегію?
  2. Коли стратегія не спрацьовує?
  3. Цілі підприємства
  4. Коротка історія виникнення
  5. Найкращий спосіб передбачити майбутнє — це створити його
  6. Етапи створення стратегії розвитку компанії
  7. Типи стратегії. Приклади успішних стратегій.
  8. Як формулювати стратегію?
  9. Місія та Візія підприємства
  10. Визначення місії підприємства. Складові місійного заявлення
  11. Процес формування місії. Приклади
  12. Алгоритм створення місії для підприємства
  13. Візія підприємства. Приклади
  14. Цінності підприємства. Приклади
  15. Інструменти для роботи над місією, візією, цінностями
  16. Соціальний вплив. Приклади компаній

► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням

Матеріали семінару 3
Переваги соціально-відповідального бізнесу

  1. Що таке соціально-відповідальний бізнес?
  2. Переваги соціально-відповідального бізнесу
  3. Напрямки соціально-відповідального бізнесу
  4. Приклади проєктів з соціальною відповідальністю
  5. Що таке соціальне підприємство?
  6. Чи є така організаційна-правова форма підприємства в Україні?
  7. Отримання грантів під соціальні проєкти
  8. Платформи для пошуку грантів

► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням

Матеріали семінару 4
Розробка концепції бізнес-ідеї

  1. Основні помилки при створенні та описі бізнес-ідеї
  2. Приклади розробки бізнес-ідей з практики
  3. Шість кроків, які допоможуть вам перетворити необроблену ідею на успіх
  4. Методи генерації бізнес-ідей
  5. Ключові елементи гарної бізнес-ідеї
  6. Помилка №1 при створенні ідеї – ви шукаєте ідеальну бізнес-ідею
  7. Помилка №2 при створенні ідеї – ви хочете створити бізнес в блакитному океані
  8. Створення концепції
  9. 10 кроків для створення бізнес-концепції
  10. «Стисла концептуальна подача»
  11. Ефект «оптимальної новизни»
  12. 6 принципів заразливості ідеї

► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням

Матеріали семінару 5
Бізнес-модель: що це таке, її основні види

  1. Бізнес-модель Canvas
  2. Модель заощадливого бізнесу та філософія бережливого мислення (Lean Canvas)
  3. 9 блоків бізнес-моделі
  • споживчі сегменти
  • ціннісні пропозиції
  • канали збуту
  • взаємовідносини з клієнтами
  • потоки надходження доходів
  • ключові ресурси
  • ключові види діяльності
  • ключові партнери, структура витрат.
  1. Типи бізнес-моделей та приклади

► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням

Слідкуйте за публікаціями презентаційних матеріалів та відеозаписів ще 5-ти семінарів безкоштовного мінікурсу та акселераційної програми для підприємців.

Проєкт реалізовує Всеукраїнська Асоціація ОТГ в межах грантового конкурсу з системної підтримки малого і середнього підприємництва на замовлення програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку спільно фінансують Європейський Союз і уряд Німеччини. Грантовий конкурс виконує Фонд розвитку підприємництва, стратегічним виконавцем програми є німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.

Ексклюзивним партнером проєкту виступає польський акселератор, що здійснює свою діяльність в Варшаві і підтримує українців Polish-Ukrainian Startup Bridge (www.startupbridge.eu). В рамках проєкту польські партнери нададуть спеціальну програму консультацій, менторингу щодо можливостей для українського бізнесу, а випускник програми поділиться власним досвідом участі в акселераторі та побудови українсько-польського бізнесу.

Зміст публікації є виключною відповідальністю Всеукраїнської Асоціації ОТГ і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ, ФРП.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт